|
Avui fa 30 anys, el 31 de gener de 1982, Esplac es feia realitat en l'Assemblea Constituent de Badalona. Des de llavors, ha estat gràcies a la feina, la voluntat i l'esforç dels esplais i d'un munt de persones, que Esplac ha anat fent camí fins arribar a aquest 30è aniversari.
La Trobada General d'Esplac dels propers 5 i 6 de maig serà l'escenari ideal per celebrar que, després de 30 anys d'història, el projecte d'Esplais Catalans és més vigent, fort i viu que mai! I ho demostrarem en aquest gran esdeveniment, en què tots els infants, monitors, monitores i dirigents d'Esplac omplirem els carrers de Ripoll amb la nostra energia de l'esplai.
A més a més, el dia 2 de març també volem reunir en un Sopar d'Aniversari a totes les persones dels diferents equips de direcció, equips generals de sector, comissions i la secretaria tècnica que, conjuntament amb tots els esplais, han contribuït a poder celebrar avui aquesta gran fita. Així doncs, guardeu-vos bé la data a l'agenda, en breu rebreu més informació!
Moltes felicitats a tots i totes, i recordeu, això no s'atura, entre totes seguirem construïnt un món millor des dels esplais!
|