Volem comunicar-vos que hem obert un termini per a la presentació de currículums amb l’objectiu de cobrir una plaça d’administratiu/iva. Busquem una persona encarregada de la secretaria de la seu central d’Esplais Catalans, depenent de la direcció de l’entitat. Busquem una persona eficient, eficaç i proactiva, amb una alta capacitat d’adaptació als canvis i imprevistos i amb cert grau de flexibilitat i autonomia. El termini finalitza el dia 20 de setembre de 2015 . Els currículums i les cartes de motivació les heu de fer arribar a esplac@esplac.cat amb la referència Secretaria a l’assumpte del mail.

Funcions:

Tasques administratives:

  • Recepció: Control d’accés, gestió de missatgeria i correu ordinari del planta. Atenció a les persones: esplais, socis, proveïdors, visites i atenció telefònica de la centraleta.
  • Manteniment Oficina: Control del personal de neteja i manteniment i gestió de residus. Responsable de la gestió i manteniment del ordre dels esplais comuns (office, lavabos, sales de reunions, zones de pas i magatzems i armaris)
  • Arxiu i magatzem: Arxiu de documentació, Manteniment de bases de dades i inventaris.
  • Gestió de compres: bitllets de transports, material d’oficina, menjar…
  • Gestió calendari administratiu.

Tasques de suport a la Coordinació Tècnica:

  • Tasques administratives
  • Seguiment horari del personal.
  • Redacció, maquetació i impressió de documentació, informes, actes, memòries.
  • Cerca de pressupostos i proveïdors.
  • Assistència a reunions de coordinació d’oficina.
  • Coordinació amb la Coordinació Tècnica per a les funcions assignades i d’altres projectes que puguin sorgir.

Tasques de suport a l’organització:

  • Suport en esdeveniments: material, inscripció, acreditació, logística.
  • Documentació per als esplais, cartells i octavetes (Maquetació i impressió).
  • Tràmits amb Justícia, Hisenda, IVA, NIF, estatuts i inscripcions dels esplais a la DGJ.
  • Gestió de les demandes del Banc de recursos i venda de marxandatge i publicacions.

Es demana:

  • Titulació acabada en CFGS – Administració i finances (LOE), CFGS – Secretariat/Assistència a la direcció o similar.
  • Tenir menys de 30 anys.
  • Nivell alt de català i castellà.
  • Competència escrita: redacció de correus, memòries, informes i altra documentació.
  • Alt domini del paquet office, correu electrònic, Google Apps.
  • Coneixements bàsics d’editors d’imatge (GIMP, Photoshop o similar).
  • Capacitat d’organització, gestió del temps, treball en equip, autonomia personal, flexibilitat i adaptabilitat.
  • Responsabilitat, rigor i puntualitat.
  • Coneixement i experiència en l’àmbit de l’associacionisme.

Es valorarà:

  • Coneixement i experiència en l’àmbit de l’associacionisme educatiu i els esplais.
  • Experiència en les funcions descrites.
  • Coneixement de treball per projectes.
  • Coneixement d’altres idiomes, principalment l’anglès.
  • Coneixements i habilitats en disseny gràfic.
  • Facilitat per conèixer noves eines de treball.
  • Flexibilitat i capacitat d’adaptació.
  • Carnet de conduir i vehicle propi.

Condicions laborals:

  • Contracte de 37,5 hores setmanals.
  • Sou segons l’escala salarial de l’entitat i 2 mesos de prova. (Conveni del Lleure)
  • Incorporació immediata.
  • Lloc de treball habitual: Barcelona.

Tot esperant rebre les vostres sol·licituds, rebeu una molt cordial salutació.