Més de quinze monitores i monitors de l’Esclop i la Grapadora s’han reunit a Vila-Seca per iniciar el nou curs amb l’AGO de sector, en una jornada de trobada i cohesió.
El passat 11 d’octubre, el Sector Camp de Tarragona va celebrar la seva Assemblea General Ordinària (AGO) al Punt d’Informació Juvenil de Vila-Seca. En aquesta, més d’una quinzena de monitores i monitors es van reunir per tal de donar el tret de sortida al curs 2025-2026.
Durant l’assemblea, es va aprovar la memòria del curs 2024-2025 i el Pla de Treball d’enguany, després d’incloure-hi algunes modificacions. En finalitzar, les participants van aprofitar per (re)trobar-se i reforçar vincles, tot gravant el vídeo de l’AGO d’Esplac i gaudint d’un vermut prop del local.
Amb aquesta trobada, el sector enceta un nou curs amb nous reptes, activitats i il·lusió, que de segur donaran forces i bones experiències!