El cap de setmana del 21 i 22 de febrer, esplais del Sector Barcelona Nord-Est han celebrat una trobada conjunta.
El cap de setmana 21 i 22 de febrer, el Sector Barcelona Nord-Est ha celebrat una nova edició de la Konjuntivitis a Caldes de Montbui. La trobada ha reunit un total de 75 infants i joves i 15 monitores i monitors, consolidant-se com a activitat de referència del sector després de la divisió de l’antic sector Barcelona.
L’objectiu de l’activitat és potenciar la coneixença i la cohesió entre els diferents infants i joves del sector a través del joc i la formació conjunta. En aquesta ocasió, la trobada ha comptat amb la participació de l’Esplai Xiroc, l’Esplai Torxa i l’Esplai Kasperle.
La coordinació de la trobada ha estat impulsada per l’Equip General de Sector i una comissió composta per diferents monis dels esplais assistents. A través de la posada en comú dels reptes pedagògics de cada esplai, es va detectar la necessitat d’incidir en els discursos d’odi. Per abordar-ho, s’ha utilitzat el recurs pedagògic “Davant l’odi, passem a l’acció!” elaborat en el marc de la darrera l’Esplaiada.
Enguany, durant la Konjuntivitis s’ha fet servir un centre d’interès basat en diferents personatges de la política global per enllaçar totes les activitats del cap de setmana. S’han realitzat activitats conjuntes i activitats separant els diferents grups d’edat, cosa que permet aterrar a l’experiència d’infants i joves les diverses manifestacions dels discursos d’odi.
Així és com el Sector Barcelona Nord-Est ha celebrat la trobada de sector més important del curs. Ara, caldrà començar a pensar en els reptes de la següent Konjuntivitis!