Sant Esteve Sesrovires es converteix en l’epicentre de la Trobada de Joves del Sector Baix Llobregat, que ha combinat cohesió i formació sobre feminisme i esplai
El passat dissabte 23 de maig, Sant Esteve Sesrovires ha acollit la Trobada de Joves del Sector Baix Llobregat. La jornada ha aplegat una setantena de joves dels esplais Greska, Trapella i L’Agrupa amb un objectiu clar: celebrar la Trobada de Joves tot formant el teixit juvenil de la comarca i fomentant la cohesió.
El centre d’interès de la jornada s’ha enfocat a la visibilització i la conscienciació sobre el masclisme i les diferents formes de violència vers les dones i les dissidències, amb l’objectiu principal de fer evidents aquelles conductes sistemàtiques que sovint estan normalitzades.
Durant el matí, les i els joves han realitzat diferents jocs de coneixença per tal de trencar el gel, i un joc per a treballar les desigualtats en clau de gènere. Això ha permès reflexionar col·lectivament sobre com opera el masclisme i buscar la manera de combatre’l de manera diària.
Després d’un dinar de carmanyola, les i els joves dels esplais han fet joc per estacions per treballar els diferents cicles vitals i les desigualtats que es generen en cadascun.
Finalment, i amb un bon gelat per a refrescar-se, s’ha tancat la jornada amb un balanç molt positiu de la trobada. Continuem fent sector i formant-nos!